ΤΙMETABLE SEPTEMBER 2K18

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2Κ18

LA ELITE FITNESS

theConceptClass WOD

Το πρόγραμμα ξεκινάει με γενικό ζέσταμα, για να διεγείρουμε την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα, συνεχίζεται με ειδικό ζέσταμα, επικεντρωμένο στις ασκήσεις του προγράμματος της ημέρας (WOD – Workout Of the Day) και στην τεχνική των ασκήσεων και συνεχίζεται με το WOD, το οποίο διαρκεί περίπου 25-45 λεπτά και συνδυάζει ασκήσεις με βάρη, ασκήσεις με το βάρος του σώματος και αερόβια προπόνηση. Το πρόγραμμα τελειώνει με αποθεραπεία με χαμηλής έντασης αερόβιες και διατατικές ασκήσεις.

Yoga-ConceptYoga Concept 

Συνδυασμός σωματικής και ψυχοπνευματικής άσκησης που επιφέρει άμεση βελτίωση στην ευθυγράμμιση, την ενδυνάμωση των μυών και την εσωτερική ισορροπία. Τύπος Άσκησης: Εναλλακτική, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:420. Αποτελέσματα: Ψυχική ισορροπία, ευεξία, βελτίωση δύναμης, ελαστικότητας, αντοχής.

theConceptClass Latin Dance

Φιλοσοφία : Ένα πρόγραμμα φτιαγμένο για όλους. Σου αρέσει να εκφράζεσαι μέσω του χορού; Θες να ιδρώσεις, να κάψεις θερμίδες, να χορέψεις παρέα με γνωστούς και φίλους; Μάθε όλα τα βασικά βήματα των LATIN χορώνκαι ακολούθησε τα beats της LATIN μουσικής. Μοναδικοί συνδιασμοί σε όλα τα μήκη και πλάτη της αίθουσας με την διάθεση στα ύψη! DANCE – SWEAT – FUN!

Οφέλη : Το απόλυτο CARDIO WORKOUT για αυτούς που θέλουν απλά…. να χορέψουν! Συνδιάζει μοναδικά την υψηλή έντασης αερόβια άσκηση, την ισορροπία, τη βελτίωση του κινητικού προτύπου, την εκγύμναση ποδιών – γλουτών. Νιώσε ερωτικός – νιώσε μοναδικός!

Ιδανικό για : Όλους ! Γιατί όλοι θέλουμε να χορέψουμε – να νιώσουμε – να ιδρώσουμε – να ξεφύγουμε – να γινουμε καλύτεροι!

Dans-ConceptDans Concept

Μάθε να χορεύεις στους ρυθμούς της House μουσικής καίγοντας θερμίδες. Take your chance to Dance. Τύπος Άσκησης: Αερόβια Δημιουργική Χορογραφία, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:730. Αποτελέσματα: Κάψιμο θερμίδων – λίπους, εισαγωγή στις έννοιες του χορού, ευεξία, ψυχική ανάταση.

TotalBody-ConceptTotal Body Concept

Το απόλυτο μάθημα μυϊκής ενδυνάμωσης για ολόκληρο το σώμα με τη χρήση μπαρών, αλτήρων, ελαστικών αντιστάσεων και το βάρος του σώματος. Τύπος Άσκησης: Μυϊκή Ενδυνάμωση, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:510. Αποτελέσματα: Μυϊκή ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος, βελτίωση μυϊκής συναρμογής.

footer-logo-white

Ένα επαναστατικό πρόγραμμα γυμναστικής για όλους και για κάθε σώμα, στηριζόμενο σε latin και παγκόσμιους ρυθμούς. Super αποτελεσματικό, super διασκεδαστικό. Η ενέργεια το κέφι και η ευχάριστη διάθεση αναγκάζουν τον οργανισμό να παράγει τις ορμόνες της ευχαρίστησης και της ευτυχίας κάνοντας τον ιδρώτα να κρυφτεί πίσω από τα λαμπερά χαμόγελα των ασκούμενων. Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες: 760. Αποτελέσματα: Κάψιμο θερμίδων – λίπους, ευεξία, ψυχική ανάταση.

Core-ConceptCore Concept

Χωρισμένο σε δύο ενότητες, γυμνάζει με μεγάλη ένταση κοιλιακούς στο πρώτο μισό και πόδια στο υπόλοιπο πρόγραμμα. Επιτυγχάνει άμεση βελτίωση στους σταθεροποιητές μύες του σώματος και τα πόδια. Τύπος Άσκησης: Μυϊκή Ενδυνάμωση Κοιλιακών – Ποδιών, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:380.Αποτελέσματα: Μυϊκός σχηματισμός ποδιών – κοιλιακών, ενδυνάμωση πυρήνα του σώματος.

theConceptClass Challenge

Το απόλυτο μάθημα καρδιοαναπνευστικής άσκησης και μυηκής ενδυνάμωσης . Ο απόλυτος συνδιασμός 30 λεπτών POWER CYCLING και 30 λεπτών CROSS CAGE.

stretch-concept-logoStretch Concept

Το απόλυτο ομαδικό πρόγραμμα διατάσεων με τη χρήση του βάρους του σώματος. Με βασικό στοιχείο τη ροη της κίνησης και την ένταση της μουσικής επιτυγχάνει μυϊκή ευλυγισία, αρθρική ευκαμψία και μυϊκή συναρμογή.

Pilates-ConceptPilates Concept

Το απόλυτο μάθημα ευθυγράμμισης, ενδυνάμωσης εν τω βάθη και αποκατάστασης τραυματισμών. Εξειδικευμένη προπόνηση με τη χρήση στρώματος mat και small apparatus. Τύπος Άσκησης: Εναλλακτική, Ένταση: Χαμηλή, Θερμίδες:390. Αποτελέσματα: Ευθυγράμμιση, ενδυνάμωση σταθεροποιητών μυών, βελτίωση ιδιοδεκτικότητας.

CrossTraining-ConceptCross Training Concept

Κυκλική διαλειμματική προπόνηση πολύ υψηλής έντασης για πραγματικά γυμνασμένους ασκούμενους. Μεγάλη αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους και μυϊκή τόνωση, τα άμεσα αποτελέσματά της. Μάθε τα όρια σου και ξεπέρασε τα. Τύπος Άσκησης: Αερόβια – Αντοχής, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:730. Αποτελέσματα: Κάψιμο θερμίδων – λίπους, μυϊκή ενδυνάμωση, βελτίωση δύναμης – αντοχής.

Αερόβια δημιουργική χορογραφία με υψηλής έντασης σύνθετους και δυναμικούς συνδυασμούς βημάτων και ευχάριστες ανατροπές πάνω και κάτω από το Step με στόχο την αισθητή βελτίωση της καρδιάαναπνευστική κατάστασης, την απώλεια θερμίδων και λίπους, την ευεξία και την ανάταση της ψυχολογίας.

Ενισχυμένη μορφή διαλειμματικής προπόνησης. Εναλλασσόμενες μικρές περίοδοι έντονης αερόβιας άσκησης με λιγότερο έντονες περιόδους ανάκαμψης. Στόχος η αύξηση του μεταβολικού ρυθμού για τις επόμενες 24 ώρες, η γενική βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η μείωση του λίπους

theConceptClassFunctional Cross Cage

Αποτελεί παγκοσμίως την τελευταία τάση στο Fitness!
Με την επίβλεψη έμπειρων Γυμναστών, οι σύνθετες ασκήσεις από

την  Άρση Βαρών
τον  Κλασσικό Αθλητισμό  και
την  Ενόργανη Γυμναστική

που γυμνάζουν πολλές μυικές ομάδες ταυτόχρονα,  σε πρωτόκολλα ελεγχόμενης διάρκειας,  με μεγάλη ένταση και  μικρά διαλείμματα, κάνουν την άσκηση ένα παιχνίδι με εγγυημένα αποτελέσματα.

Το Group Personal Cross Cage έχει έντονη την αίσθηση του ανταγωνισμού,  με τις ασκήσεις του να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον, ικανοποιώντας και τους πιο απαιτητικούς, που θέλουν να δουν γρήγορα αποτελέσματα και νιώθουν ότι η συμβατική γυμναστική δεν τους ταιριάζει.

Αν ζητάς κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα στο Fitnessεπιδιώκοντας από την προπόνησή σου τη μέγιστη απόδοση, τότε αυτό το Πρόγραμμα είναι για σένα.

PowerCycling-ConceptPower Cycling Concept 

  • Power Intro®60-110 rpm (65%-85%):
    Το Power Intro® είναι πρόγραμμα αρχαρίων.Αποτελεί την εισαγωγή για ασκούμενους που δεν γνωρίζουν τίποτα για την εσωτερική ποδηλασία. Στόχος του είναι οι ασκούμενοι να γνωρίσουν με κάθε λεπτομέρεια το ποδήλατο και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια του μαθήματος.Η διάρκεια του είναι 50 λεπτά. Περιλαμβάνει προθέρμανση, κυρίως μέρος και αποθεραπεία με διατάσεις.
  • Power Fat Burn:
    Εκπαιδεύει το σώμα να είναι αποδοτικότερο στο μεταβολισμό του λίπους, επιτυγχάνοντας τη διατήρηση μέτριας έντασης καρδιακών παλμών σε εκτεταμένες περιόδους. Οι ασκούμενοι παραμένουν στα όρια των καρδιακών παλμών κατά τη διάρκεια του Endurance αυξάνοντας την αποδοτικότητα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη δύναμη των ισχίων. Η αυξανόμενη αεροβική ικανότητα βοηθά τον ασκούμενο να διατηρήσει έναν σταθερό ρυθμό και να αντισταθεί στην κούραση. Κατά την διάρκεια του μαθήματος έχουμε εύρος καρδιακών παλμών από 65% έως 75% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας.Η διάρκεια του είναι 50 λεπτά.Περιλαμβάνει προθέρμανση, κυρίως μέρος και αποθεραπεία με διατάσεις.
  • Power Interval®60-110rpm (65%-92%):
    Στο Power Interval® δίνετε έμφαση στην ταχύτητα, τον ρυθμό και τον συγχρονισμό. Η δυνατότητα των ασκούμενων στην γρήγορη αποκατάσταση των καρδιακών παλμών κατά την διάρκεια του power interval είναι ο βασικός στόχος, αφού το εύρος των καρδιακών παλμών είναι ιδιαίτερα αυξημένο και κυμαίνεται από 65% έως 92% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας. Το όφελος από αυτή τη διαλειμματική προπόνηση είναι η αύξηση του μετά- καρδιαγγειακού μεταβολισμού.Η διάρκεια του είναι 50 λεπτά.Περιλαμβάνει προθέρμανση, κυρίως μέρος και αποθεραπεία με διατάσεις.
  • Metabolic Boost : Στο μάθημα Metabolic boost δίνουμε έμφαση στην ενδυνάμωση των ποδιών αλλά και την ταχύτητα. Εκτός από την δυνατότητα των ασκούμενων να επαναφέρουν γρήγορα τους καρδιακούς παλμούς σε φυσιολογικά επίπεδα αλλά και τον καρδιαγγειακό μεταβολισμό(οφέλη από το power interval), επωφελούμαστε και από την προπόνηση δύναμης κατά την οποία δυναμώνουμε σώμα και πνεύμα. Η αλληλουχία των προγραμμάτων που συνθέτουν το metabolic boost δεν είναι τυχαία. Προηγείται το μάθημα ενδυνάμωσης ώστε να επιτευχθεί η τόνωση των ποδιών προκειμένου να αποκομίσουμε τη μέγιστη δυνατή βελτίωση του μεταβολικού ρυθμού στο δεύτερο μέρος του προγράμματος αλλά και μετά το τέλος αυτού.