55622757_316807995697528_7801440250709934080_n

ΚΛΕΙΣΕ ΘΕΣΗ ΕΔΩ

Η Aerial Yoga – Εναέρια Yoga-  είναι μια μοναδική πρακτική που συνδυάζει τις στάσεις της παραδοσιακής γιόγκα, με στοιχεία ενδυνάμωσης και με τη διασκέδαση των εναέριων ακροβατικών τεχνικών.

Σε ένα μάθημα εναέριας γιόγκα , οι ασκήσεις γίνονται πάνω στα ειδικά πανιά «αιώρες» –hammocks, 6 μέτρων και πλάτους 2 μέτρων,  κατασκευασμένες να αντέχουν μεγάλα βάρη και τάσεις. Ο δάσκαλος καθοδηγεί ένα μάθημα που περιλαμβάνει ασκήσεις ενδυνάμωσης, όρθιες στάσεις, αναστροφές, περιστροφές , «ακροβατικά» και τελικά διατάσεις και βαθιά χαλάρωση μέσα στο ύφασμα που επιτρέπει στο νου μας πραγματικά να χαλαρώσει.

Πολλές από τις στάσεις της Aerial Yoga έχουν σχεδιαστεί για να μας βοηθούν να αποκτήσουμε μια καλύτερη κατανόηση και αντίληψη του σκοπού πίσω από τις παραδοσιακές στάσεις της Yoga, ενώ άλλες έχουν ως στόχο να μας βοηθήσουν να εκτελέσουμε με επιτυχία πιο προχωρημένες στάσεις της Yoga που κανονικά θέλουν χρόνια πρακτικής για να εμπεδωθούν.

Σε ποιους απευθύνεται

Η Aerial Yoga απευθύνεται εξίσου σε αρχάρια και σε πιο προχωρημένα επίπεδα. Δεν είναι απαραίτητη καμία προϋπάρχουσα εμπειρία σε ακροβατικά ή Yoga.

Η εναέρια γιόγκα αφορά όλους τους ασκούμενους , κάθε ηλικίας , φυσικά ακολουθώντας τις οδηγίες του έμπειρου και ειδικά καταρτισμένου δασκάλου.

Ακόμα και ιδιαίτερα νεαροί ασκούμενοι – άνω των 8 ετών – Aerial Kids Yoga-  μπορούν να γυμναστούν και να διασκεδάσουν.

Μια συνεδρία aerial yoga 

Μία συνεδρία μπορεί να κρατήσει από 50 ως 60 λεπτά, και συνήθως γίνεται σε ομάδες. Ανεβαίνουμε ο καθένας σε μία αιώρα και παίρνουμε στάσεις της κλασικής yoga κατά τις υποδείξεις του εκπαιδευτή. Αυτές περιλαμβάνουν τύλιγμα των ποδιών στις δύο άκρες της αιώρας και αιώρηση σε στάσεις όλων των ειδών. Συνήθως, στον χώρο παίζει χαλαρωτική μουσική, καθώς η yoga ούτως ή άλλως απαιτεί συγκέντρωση.

Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε μήπως πέσουμε – οι αιώρες είναι σχεδιασμένες για να κρατούν εκατοντάδες κιλά, δεν βρίσκονται υπερβολικά ψηλά και από κάτω υπάρχουν προστατευτικά στρώματα. Όταν μάλιστα ξεπεραστεί ο αρχικός φόβος, οι ασκήσεις αρχίζουν να μας δίνουν την αίσθηση της ελευθερίας.

Οι ασκήσεις εκτελούνται χωρίς παπούτσια και με εφαρμοστά ρούχα. Φυσικά φροντίζουμε να μην έχουμε γεμάτο στομάχι, καλό είναι να έχουν περάσει 3 ώρες από το τελευταίο γεύμα μας.

Αν κουραστούμε ή αισθανθούμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μια συγκεκριμένη άσκηση, απλώς λαμβάνουμε μια ουδέτερη στάση ξεκούρασης στην οποία νιώθουμε άνετα, μέχρι να μπορέσουμε να συνεχίσουμε.

Αντενδείξεις

Η εναέρια γιόγκα δεν είναι κατάλληλη για ανθρώπους με υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιαγγειακές  νόσους, αποκόλληση αμφιβληστροειδούς, γλαύκωμα και άλλες παθήσεις των οφθαλμών.

– Επίσης, δεν είναι κατάλληλη για άτομα με σοβαρούς μυοσκελετικούς τραυματισμούς ή για όσους έχουν υποβληθεί πρόσφατα σε επέμβαση.

– Λόγω των ανάποδων στάσεων αντενδείκνυται σε εγκύους και σε όσους είναι επιρρεπείς σε ιλίγγους.

Το μυστικό

Τα ακροβατικά που καλούμαστε να κάνουμε είναι πολύ εντυπωσιακά, όμως δεν είναι τόσο δύσκολα στην πράξη. Μία δοκιμή θα μας πείσει!